diumenge, 28 d’octubre del 2007

Això és un directiu!


Tots els col·lectius necessiten un màrtir i nosaltres ja l’hem trobat: el secretari del club. Aquest bon home ha intentat evitar la batalla campal que s’ha produït a la graderia convencent els seguidors més exaltats i ho ha pagat amb uns quants punts de sutura, un parell d’hematomes a la cara i un disgust dels que nos s’obliden en dos dies.
Tot per a res perquè l’home no ha aconseguit el seu propòsit. A les graderies ha acabat passant de tot: individus caient escales avall, cops de puny a tort i a dret, mobiliari destrossat i un llarg etcètera de fets lamentables. I tot per una colla de bàrbars de l’Iberiana que han vingut a buscar raons.
Des d’aquest espai proposo que la cinta de la remodelació del camp la talli el secretari i que se li posi una placa en un lloc destacat per deixar constància de la seva valent actuació.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo vaig ser un dels principals implicats en la tangana que es va produir. Potser no vaig actuar correctament, ja sé que no s'ha de caure en el seu parany, però a casa meva ningú em farà callar.

Per cert, dono les gràcies a totes aquelles persones que em van ajudar i demano disculpes a aquelles que van rebre per la meva actuació.

Anònim ha dit...

Amigo, no tienes que disculparte para nada, actuaste correctamente, la culpa la tienen los que desconocen la educación, por lo cual son animales, pero no se como calificarlos porque a los que llamamos irracionales, son mejores que los energumenos que nos "visitaron".
Visca El Catllar