dimarts, 21 d’octubre del 2008

Ja sóc aquí!


Perdoneu pel retard en l’arrencada del blog però és que acabo d’arribar del meu peregrinatge pels indrets més sagrats del món.
Al Catllar se l’estima amb fets i no amb paraules i jo he posat el meu granet de sorra intentant seduir a les deïtats més diverses. Vaig començar a Roma, posant un ciri amb l’escut del club a Sant Pere del Vaticà. D’allà vaig marxar cap al Tíbet on un monjo budista em va assegurar que el Catllar estaria present en totes les seves pregàries. Seguidament vaig aterrar a la Meca i vaig sol.licitar de genolls a un imam que li digui a Alá que ens ajudi en els moments més complicats. Suposo que amb tantes demandes algun o altre ésser superior s’alinearà amb nosaltres.
També vaig estar amb els mormons, una de les religions que més aposta per la poligàmia. Aquesta narració, però, la deixo per un altre escrit....
Bentrobats a tots i visca el Catllar!

3 comentaris:

Un veterà ha dit...

Molt benvingut "BOTERO", ja et trovavem a faltar desde l'inici de temporada amb els teus encertats comentaris. Ja veig que no has perdut el temps, i per això les coses ens roden tan bé. Segueix així!

Manel Piñero ha dit...

Hola, la Junta Directiva ha conseguido que EL BOTERO, vuelva con sus comentarios, es deseo general respetarnos todos, sin insultos, sin descafilicaciones, que nuestros comentarios sean para construir un Club lo mas grande posible y no para intentar destruirlo, estamos al principio de la temporada y vamos bien, esperamos terminarla lo mejor posible, os agradezco el soporte que nos dais, socios, jugadores, cuerpo tecnico y simpatizantes.
Visca el C.E. EL CATLLAR

Anònim ha dit...

bones blocaires!
me n'alegro que el bloc torni a estar disponible per tothom!

força catllar!