diumenge, 27 de gener del 2008

I tal dia farà un any

Una vegada més s’ha demostrat que en el món del futbol la línea entre l’èxit i el fracàs és molt fina. Una errada i disgust al canto. En fi, Pibe, pensa que qui més qui menys ha comès molts errors a la vida i no els ha passat res. D’exemples n’hi ha els que vulguis: passant pel que feia en Clinton amb els seus puros al despatx oval; seguint pel Pacte d’Entesa que va fomentar ERC i acabant per l’autodestrucció d’en Ronalidnho. I ho han pagat? Que va! Un està fent campanya electoral amb la cornuda de la seva dona, els altres estan xupant del bote gràcies a traicionar la seva ideologia, mentre que el brasiler viu de rendes. Conclusió: no passa res Pibe. Tots sabem que ets un gran professional i que ens seguiràs donant molts migdies de glòria. Endavant les atxes!

17 comentaris:

Anònim ha dit...

El Catllar 0 Viladecans 1, resultado engañoso, utilizando el simil del boxeo a los puntos debia de haber ganado nuestro equipo, pero en el futbol los errores se pagan muy caros, en definitiva 3 puntos que han volado del campo de La Victoria, quiero hacer un llamamiento al cuerpo tecnico y jugadores el proximo sabado jugamos en el campo del Alcarras, concienzemonos toda esta semana y traigamos los 3 puntos teneis calidad, para realizar esta gesta y Dario la aficion esta contigo, para perder un balon hay que tocar muchos como tu haces ANIMO.

Anònim ha dit...

Ay, ay ,ay...k es complica la cosa! contavem amb aquest 6 punts a casa i no ha estat aixi. I la propera setmana al camp del lider... Que ningu es relaxi perque en dues jornades et pots trobar a baix (o a dalt).
S'obre un nou debat: a alcarràs s'ha de tornar a jugar amb el "tribot" (molt físic i destructor però amb problemes per a la creació)?; o jugar amb algun davanter que ajudi a rosado i fer un 4-4-2?.

Anònim ha dit...

Me parece que a este equipo de la manera que esta jugando estas ultimas jornadas se le esta acabando la chispa que tenia antes. Muchas perdidas de balon y pocas ocasiones en la porteria contraria. Que se pongan las pilas on nos veremos abajo en nada.Que clase no les falta,asi que a sudar la camiseta

Anònim ha dit...

Resultado del B:
Vendrell 1 El Catllar 4
Gran resultado en campo contrario dos goles de Ruben, uno de Manel por cierto precioso de chilena y el otro de Manolo que ha vuelto a la disciplina de nuestro equipo, para la proxima semana con el Torredembarra, debutara si el entrenador lo considera oportuno, un gran portero se trata de KIKO, si el que defendio la porteria el año pasado del equipo A y que actualmente defendia la porteria del Cambrils en preferente.
Una gran noticia y un buen refuerzo para la porteria del B.

Anònim ha dit...

Un partido no se pierde por perder un balón, que ha significado el gol del Viladecans.
La verdad es que la clasificación se podria mirar de otro modo. "Victorias" y en 18 partidos solo se han ganado 6 partidos.y si seguimos con este promedio acabaremos ganando 11 partidos 33 puntos,enpatando 12 y perdiendo otros 11,y aproximadamente con 45 puntos ,y eso quiere decir sufrir, sufrir y sufrir.
Se tiene que cambiar el sistema de juego y conseguir tener mas oportunidades de gol para conseguir mas goles,jugar con más riesgos si más al ataque ,tambien creo que hay suficiente calidad como para ser más ofensivos.
Si nos fijamos en la clasificación todos los equipos que tienen más partidos ganados estan por encima de nosotros.
Visca el Catllar a y b

Anònim ha dit...

Faltan tocadores.

Anònim ha dit...

Tenim 4 defenses centrals,tres(Tudela,Travé i Mercadé,encara que ara Mercadé juga al mig del camp)ja els coniexem i son bons i efectius,ara han fixat en Robles, que jugaba en el ranquejan Roda de Barà, també amb mol bones referencies,¿peró es nescesari que juguin tots 4 a la vegada?.Al mig del camp hi mancaba un organitzador, habia masa pilotes que passaban amunt i avall,peró per l'aire,no per terra.
Equivocada,o no, aquesta es la meva opinió, no una crítica per ningú.

Pantera amarilla, veig que estàs "al lloro" i anomenes al nostre camp pel seu nom, a no ser que ja el sapiguesis,

Anònim ha dit...

Propera retransmissió d'Altafulla Ràdio:

Aquest Diumenge 3 de febrer a les 12,00 h.

CATLLAR B-TORREDEMBARRA

Ho podeu seguir al 107.4 de la FM

salutacions!!
Martí Inglès.
Baix Gaià Esports.Altafulla Ràdio

Anònim ha dit...

Arriba con los animos "El catllar"...
Perdieron un partido no el campeonato, recuerden que el año recien comienza....y vendran muchos otros partidos....que si patean bien el balon ya haran muchissimos puntos mas..

ANIMO.

Anònim ha dit...

kiko el porter va al catllar B?
deu ni do, si que ha caigut la seva cotització, no vull menysprear al catllar B, pero em sembla que anar de un preferent a un segona regional es un pas enrere important

salutacions!

Anònim ha dit...

Aquest últim comentari te accent argentí...no trobeu?

Anònim ha dit...

parece que el catllar B comienza a ponerse serios

Anònim ha dit...

Per a mi el Viladecans molt superior van quarts i per a mi el millor equip que ha passat per aquí, penseu que fins i tot ens haguessin pogut fotre més i nosaltres vinga a bombar pilotes sense sentit.

Això si dissabte a per totes a tombar a l´alcarràs ja que a marianao ja vam treure 1 puntet!!

Som-hi!!!.

Anònim ha dit...

"Comentando" tu lo unico que ves son los euros, lo digo por el comentario de la cotizacion, KIKO a parte de ser un gran portero es una mejor persona y por lo que se si deja el Cambrils no es por nada mas que porque han pretendido rebajarle su ficha, si viene al Club es para sumar o sea ayudar al B esta temporada y a ganarse un puesto para la proxima temporada en el A.
KIKO gracias por volver al Catllar.

Anònim ha dit...

Chupa Chups, tienes razon tiene acento argentino, pero el comentario viene del Brasil, donde hay tambien seguidores de nuestro Club, parece raro, pero es verdad, poco a poco nos vamos dando a conocer y te puedo asegurar que pronto vendran a conocernos.
Visca el C.E.EL CATLLAR.

Anònim ha dit...

pantera rosa, si t'hi has fixat, i has pogut apreciar el meu comentari era unicament esportiu, i la cotització de la que parlava es esportiva, ja que son 2 categories de diferencia.
ademes, si marxa del cambrils perque li rebaixen la fitxa, tu mateix m'estás dient que també li importa el tema economic, i a qui no?
pensa abans de parlar xato

**

Anònim ha dit...

"comentando", si se va del Cambrils porque le pretenden rebajar la ficha, no es por la rebaja en si, sino porque se rompe lo acordado a principios de la temporada, sea mucho o poco, te pido perdon por no haber sabido interpretarte, pero de lo que tenemos que estar contentos es de que este grandisimo portero quiera volver a nuestro equipo, es un gran fichaje para esta y la proxima temporada.