diumenge, 4 de maig del 2008

No hi sóc


De tant en tant m’escapo un cap de setmana per desconnectar de la vida del poble i del futbol. Actualment sóc a Benidorm gaudint del sol, la platja, els cocktails i d’alguna que altra vídua amb ganes de reviure velles sensacions... Així que em permetreu que avui no parli del nostre equip; de fet no vull ni saber què ha fet. El cervell de les persones necessita petits parèntesi per mantenir la frescor i això és el que he fet aprofitant el Pont i l’oferta de viatge de l’IMSERSO.

Quan torni demà passat ja em posaré al corrent de tot. A més, amb la dinàmica que portem no haig de patir pel bon resultat que de ben segur haurem aconseguit.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Ya queda una jornada menos,solo quedan tres, por un lado me siento satisfecho por la temporada realizada, objetivo cumplido, tenemos la permanencia asegurada, la lastima que algo que podiamos haber conseguido, la promocion o el ascenso, casi se ha escapado, matematicamente aun es posible, pero es muy dificil.....sera que los jugadores se han relajado...algunas lesiones seran de verdad, o es que no quieren arriesgar su futuro con una lesion de verdad, en fin la verdad la saben ellos, pero Mercade, Manolin, Calvet, Fernando, no son muchos lesionados.

Anònim ha dit...

Típic! quan les coses no van bé es posa en dubte als jugadors.
Sr. anonim: ni relaxats, ni propera temporada, ni lesionats... La veritat de tot (segons la meva opinió) és que el roquetenc ha sigut molt efectiu i que el plantejament del partit ha sigut erroni i sense reacció davant el resultat que ja es portava a la mitja part.

Anònim ha dit...

Si nos quitan la posibilidad de equivocarnos,nos quitarán el placer de acertar.- Aldo Camarota.

Calma y tranquilidad,En una competición de 18 equipos y que el primero sube directo, el segundo promociona al tercero y al cuarto se le queda la cara de tonto , porque piensa, porque poco no lo hemos conseguido,Pero siempre queda un tercero y un cuarto y ojo un quinto.
Ahora es el momento de volver a los origenes,si otra vez, trabajo ojo no cantidad sino calidad el fisico faltando tres partidos hay que explotarlo en los partidos,conpañerismo si más que nunca,y sobre todo humildad y además memoria, acordarse de los exitos y porque han venido ,volvamos a empezar, serios atrás y muchas ayudas a los defensas,con el centro de campo que tenemos con un Dario sensacional y con la fuerza de Travé,Cesc,Ignaci, Aunque esten Mercade y Manolin lesionados no pasa nada,y delante con la calidad que hay todo volverá a la normalidad por si solo,
Si no nos ponemos nerviosos todo volverá a la dinámica ganadora de este gran equipo.
Anims y a acabar aquesta maravillosa temporada que estem disfrutan.
Visca el Catllar.

Anònim ha dit...

Que hizo el 1 de mayo el Altafulla contra el Catllar B?

Anònim ha dit...

ALTAFULLA RÀDIO 107.4

AQUEST DIUMENGE A PARTIR DE LES 12 DEL MIGDIA, RETRANSMISSIÓ DEL PARTIT DE TERRITORIAL PREFERENT: HORTA-CATLLAR.

AMB CONEXIONS AMB EL PARTIT: MARTORELL-SANFELIUENC.

SOM-HI CATLLAR.

AQUEST DIUMENGE A PARTIR DE LES 12 DEL MIGDIA TOTA L'EMOCIÓ DE L'HORTA-CATLLAR. NO T'HO PERDIS.

ALTAFULLA RÀDIO 107.4

Anònim ha dit...

que tal funcionan los jugadores mas jovenes de B? eric, jaume, carles...

gracias
visca el catllar

Anònim ha dit...

M'agradaria saber quin es el futur del equip B del catllar,si haura renovació de la plantilla per gent jove, es cert el rumor?
La gent del poble i la que porta temps implicada amb aquest club no compten per res, doncs...
Que no s'oblidi ningu que aixo es EL CATLLAR!

Anònim ha dit...

EL PARTIT APLASAT DEL CATLLAR B VA SER LA SEGONA DERROTA DE LA SEGONA VOLTA (2-0)GOLS DELS CURRITOS... CANVIANT DE TEMA ELS JUGADORS JOVES DEL B ES VEU QUE APORTEN COSES NOVES EN AQUEST EQUIP, QUE JA LI FA FALTA... EL CARLES HA AJUDAT PER MANCA DE GENT, L'ERIC HA APORTAT RAPIDESA I LLUITA DAVANT, I EL JAUME CARACTER I TAMBE LLUITA...ENCARA LI MANCA HA AQUEST EQUIP LA PUNTERIA, PERO ANIMS! HEM SEMBLA QUE JA HE RESPOS A DUES PREGUNTES.
AIXO ES LA MEVA OPINIO COM ADMIRADOR D'AQUEST EQUIP B, QUE SEMPRE ELS VAIG A VEURE,DEL A NO EN CONEC CUASI NINGU, PER AIXO NO EL VEIG GAIRE. VISCA EL CATLLAR!

Anònim ha dit...

El partido contra el Altafulla, fue nefasto y se jugo muy mal.
Los Curritos nos podían haber metido más de un gol. La verdad es que el Altafulla fue muy superior en todo el partido.

Animo chicos!!!!

Anònim ha dit...

es verdad lo que dice anonimo, yo tambien fui aver el apartido y sino llega a ser por el portero les hubieran metido 5 o 6.
animo xicos.Visca el catllar

Anònim ha dit...

hola, lo que creiem la mitat de socis i no parlem mai es que el senyor piterman es que el primer que a de fer es pagar els jugadors, perque per quatre que li fagin la pilota els demes no estem decort, perque es un gran fantasma i un bocamoll , i creiem que no li interesa ficar-se la els socis en contra. la resta de diractiva no tindrien que ser uns titellas i ser una miqueta mes responsables, el dia que el senyor fantasma marxi el unic que es deixara seran deutes, i llavors se escusareu.... PAGA MILLONETI QUE ETS UN FANTASMA. PAGA JA,PAGA JA, PAGA JA,ET DEIXAREM COM UN LLADRE.