diumenge, 23 de novembre del 2008

Buscant en Rosado


11 comentaris:

Anònim ha dit...

dirigit a la Junta Directiva referent la cessió de Jordi Giró:

Cedit o li han donat la baixa perquè l'entrenador no comptava amb ell. Les coses clares, si realment se li ha donat la baixa doncs s'informa que s'ha donat la baixa, però no enganyem que segons sembla se li va dir que no es comptava amb ell.

Males maneres amb un jugador que portava un grapat d'anys.

Anònim ha dit...

este año tampoco! esta plantilla tiene más jugo del que se le esta sacando. Lástima porque aún estamos a tiempo si se corrigen estos detalles.

JUNTA DIRECTIVA ha dit...

Jordi Giro esta CEDIDO al equipo de La Riera, hasta final de temporada.
Con respecto al desilusionado, perdona ni eramos los mejores hace 15 dias ni somos tan malos por perder un partido y empatado otro, en cuanto a los detalles la verdad no podemos contestar pues no dices cuales son.

Anònim ha dit...

los detalles los ponemos pero los borrais.

Anònim ha dit...

en aquest blog fins i tot el mateix administrador tira amb bala ehh, després no demanis que els comentaris siguin agradables, si tu mateix ets un incendiari!
no entenc com la directiva permet una cosa aixi.
en fi, sort al catllar.

***

JUNTA DIRECTIVA ha dit...

Jo no crec q'el administrador tiri amb bala i si hu fa es amb tota l'ironia del mon i sense molestar ni falta a ningu....La Junta Directiva lo que vol es que la gent s'expresi amb llibertat i coherencia, sense que se emetin judicis a titol personal tan si son per criticar o alabar i meins que les critiques o alabanças es faxin sota el anonimat, el que es va escriure del nostre entrenador se li te que di a la cara, perque se enten que surt del vestidor sigui de un jugador o de un familiar de jugador i en el mon del futbol ja un codig, que lo que pasa i es diu, queda dintre del vestidor, per tant company si ha tens... diguali a la cara i amb quan a mi no cal que me alaguis deixam tranquil que si las cosas no surten prau be, Tu seras el primer a criticarme.
Damano disculpes per la meva ortografia.
Manel Piñero i Guimerá

Anònim ha dit...

Canvi d'entrenador. Això s'enfonsa.
No tenim rumb.

Avís d'amic

Anònim ha dit...

estoy contigo aunque lo sienta en el alma.

Anònim ha dit...

Y porqué no cambio de algúnos jugadores, aunque también lo síntamos en el alma, todos sabemos a quienes me refiero.
Manel habla con tu junta y tomad decisiones, la culpa no es toda del entrenador, también es nuestra, está dinámica se cambía con un par de resultados positivos.

Anònim ha dit...

perdona pero ya ha habido 4 bajas desde principio de liga y unos tantos fichajes, algunos no han durado ni un mes. ¿quien se equivoca? esta claro que todo no es el entrenador, pero...

Anònim ha dit...

seguimos en caida libre. Más bajas???? como no de jugadores claro...