diumenge, 2 de novembre del 2008

Millor així


La pluja ens ha anat d’allò més bé per diversos aspectes. Primer de tot per netejar l’autocar, que ja tocava. Després perquè teníem alguns jugadors amb molèsties i si haguessin jugat ho haurien fet més perjudicats que havent-se begut 8 copes. I finalment perquè m’he pogut dutxar sense haver de malbaratar l’aigua corrent. Així és, quan ningú m’ha vist, he anat a les afores del camp, m’he despullat i després de deixar que l’aigua em mullés completament m’he ensabonat el cos. Ha estat especialment dificultós aclarir les parts nobles perquè no feia gens de vent i les gotes queien verticalment. Però totes les mesures per estalviar aigua són bones i més amb aquests de Barcelona, que a la més mínima ens amenacen d’emportar-se la nostra.

1 comentari:

JUNTA DIRECTIVA ha dit...

Felicitar al cuerpo tecnico, en especial al delegado Sr. Xavi por la labor que hicieron ayer en el campo del Horta, pues con las explicaciones expresadas al trio arbitral y la decision final que tomo el sr. colegiado de suspender el partido, el campo estaba impracticable, se evitaron lesiones para los dos equipos.
Tambien recordaros que el domingo nos visita la Iberiana, esta vez viene como lider, y me imagino que tambien con sus aficionados, pasemos de ellos, nosotros a ANIMAR a nuestro equipo y a esperar que nuestros jugadores nos den una nueva alegria.
Visca el C.E. El Catllar